zondag 8 juni 2014

Rebel zadel verlagen

 Klussen tussendoor, ik heb een ous zadel van een Honda Rebel250 met een slecht dek bewerkt. Het eerste wat mij eraan opviel was dat de zadel overtrek vast geniet zat aan de plastic bodemplaat zie de foto's. Ik ben gewend dat die met popnagels waren vast gezet. En even tussendoor die motoren kunnen goedkoper door wat minder nietjes te gebruiken.
Verder heb ik het dek dunner gemaakt met een aardappel schil mesje en dat ging prima,
daar hoef ik geen nu geen schuim meer voor te kopen. Of ik moet dat waterdichte schuimrubber tegen komen, dan plak ik dat erop.





nietjes , op de nietjes is niet bespaard



 de bevestiging moet ook veranderd worden
hier de verlaagde zit, het schuimrubber is gehalveerd.Achter de zit de koplamp, er staat stainly op maar ik dacht eerst aan stainles. Het is een imitatie Bates die spuit ik later zwart, en gaat dan op de 634

valt het nog te zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten